WebHosting Forum
Not logged in [Login - Register]
Go To Bottom

Printable Version  
Author: Subject: instructeur geworden? Was je nerveus
Banning
Senior Member

Registered: 19-3-2018
Member Is Offline

[*] posted on 10-8-2018 at 06:29
instructeur geworden? Was je nerveus

Het was een prachtig weekend in New York City! Nou ja, op zijn minst zaterdagochtend! Ik heb een race van 4 mijl gelopen in Prospect Nike Air Max 97 Femme Park, Brooklyn. Ondanks ijzige omstandigheden was het een prachtige ochtend om te rennen. Hoewel ik niet zo spectaculair snel ging als ik had gehoopt, heb ik nog een PR gepropt voor de 4 mijlsafstand. Dat is niet iets waarvan ik ooit verwacht had dat ik erover zou bloggen - ik word deze week 36 jaar oud. Ik heb een baby gehad. Ik ben een moeder voor een zeer actieve peuter. En ik ben sneller dan ik ooit ben geweest. Een deel ervan is zeker dat ik serieus heb nagedacht over wat ik wil bereiken met hardlopen (ik heb zelfs een loopbaancoach), maar ik denk dat een andere zeer belangrijke factor is dat ik echt geloof dat ik het kan. Dat is iets waar ik in de toekomst over wil schrijven, omdat ik denk dat het een krachtige kracht is.

Vandaag, op Fit Mama Friday, ontmoet je Nellie, of Brooklyn Active Mama. Naast het schrijven van haar Adidas Ultra Boost Womens succesvolle blog, werkt Nellie als een fulltime Account Manager buiten het huis, is ze een Zumba-instructeur, en zij en haar middelbare schoolliefje (ze zijn 16 jaar getrouwd!) Hebben twee prachtige zonen, oud 2 en 5. Oh, en ze werkt ook 5 keer per week! Nellie was zo vriendelijk om al mijn vragen over Fit Mama Friday te beantwoorden (en ja, "hoe doe je het in vredesnaam?" Was een van hen), dus zonder verder oponthoud ...

Nellie, vertel me een beetje over je fitnessgewoonten voordat je je zonen hebt. Fitness en gezondheid maken duidelijk deel uit van je leven - was dat altijd het geval?

Voorafgaand aan mijn kinderen had ik ongeveer 50 pond verloren voor mijn trouwdag. Toen ik zwanger raakte van mijn oudste trainde ik niet - ik was te nerveus! Met mijn tweede kind deed ik dat, maar minimaal omdat ik leed aan Ischias. Ik ben dol op Zumba, Nike Air Max Command Donna draai, til gewichten op en loop hier en daar een kilometer hard. ?? Mijn dieet vóór de zwangerschap was vrijwel hetzelfde als nu. Ik werk voornamelijk voor mijn gezondheid, ik moet gelijke tred houden met twee kleine jongens die NIET stoppen!

Hoe doe je het in hemelsnaam allemaal? Ik weet dat je in de trein op je telefoon blogt en 's nachts opmerkingen beantwoordt als de jongens in bed liggen, maar je lijkt echt tijdmanagement te hebben met een fijne kunst. Wanneer ga je trainen?

Eerst en vooral is trainen mijn therapie. Ik heb een aantal BELANGRIJKE problemen uitgewerkt tijdens een training! Wie heeft een psychiater nodig als je endorfines hebt ?! Soms kan het, afhankelijk van mijn werkschema (of de laatste tijd de niet-aflatende sneeuw) moeilijk zijn om aan workouts te doen. Ik fit in 5 workouts een week ongeveer 90% van de Nike Air Vapormax Mujer tijd - ik train tijdens mijn lunchpauze vier keer per week en op zaterdag Adidas Superstar Mujer leer ik Zumba ??

Hoe ben je in Zumba terecht gekomen, en wanneer ben je een instructeur geworden? Was je nerveus toen je je eerste les leidde?

Ik werd instructeur nadat ik twee jaar geleden op Fitbloggin 12 werd ge?nspireerd. Ik volgde al jaren lessen, maar ik was helemaal in de ban van het perfecte lichaam om les te geven. De instructeurs op de conferentie gaven me de schop in de broek die ik nodig had om mijn passie na te jagen.

Ik was extreem nerveus, alsof mijn handpalmen super bezweet waren, mijn hartslag van de ketting was, ik werd wakker om 4 uur 's ochtends van mijn eerste 8 uur les. Het was absoluut angstaanjagend. Toen de muziek eenmaal opkwam, viel ik meteen in de pas (pun intended).
View user's profile View All Posts By User

Go To Top