WebHosting Forum
Not logged in [Login - Register]
Go To Bottom

Printable Version  
Author: Subject: producten die ik bij
lasky1994
Senior Member

Registered: 23-11-2017
Member Is Offline

[*] posted on 16-4-2018 at 09:23
producten die ik bij

Laten we, om dit te doorbreken, aannemen dat er in totaal 20.000 mensen op zoek zijn naar jouw product (ik gebruik zo'n genereuze veronderstelling om rekening te houden met het hoofdsleutelwoord, evenals een aantal langetermijn-zoekwoorden).

Ervan uitgaande dat je jezelf voor de helft van die mensen kunt plaatsen, zijn dat 10.000 potenti?le kopers. Als u converteert met een gemiddelde van 1-2%, is dat 100-200 verkopen. Als uw gemiddelde Nike Air Max 95 Mujer orderwaarde $ 100 is en u een nettowinstmarge van 30% hebt, is uw winst tussen $ 3000Nike Air Max Command Womens -6000.

Natuurlijk zijn dit hele ruwe schattingen. Maar waar je ook aan begint, als je de wiskunde hebt gedaan, weet je waar je voor staat. Het kostte me twee winkels om de wiskundeles goed te leren, want hoewel mijn tweede winkel een zeer hoge gemiddelde bestelwaarde had, waren de marges zo mager dat ik nauwelijks geld verdiende na het in rekening brengen van de kosten. Beide winkels die ik begon Nike Air Force 1 Lowwaren gebaseerd op het dropshipping-model. Dit betekende dat ik tegen honderden mensen streed die dezelfde dingen droegen die ik droeg.

Tenzij ik mezelf op de een of andere manier van hen kon onderscheiden, zou ik gewoon een "ik-ook" -winkel zijn en zou ik geen enkele waarde aan de situatie verschaffen. Om nog maar te zwijgen over het feit dat je nog steeds moet concurreren met Amazon en Walmart.

Met mijn eerste winkel dook ik gewoon in, omdat ik Asics Gel Lyte 3 Mujer dacht dat het een goede niche was, maar zonder echt een van mijn concurrenten te onderzoeken om te zien wat de situatie van de markt was. Ik heb niet opgemerkt dat de grootste speler in mijn niche gewoon geweldig was. Ze hadden alle producten die ik bij zich had, honderden recensies, duizenden sociale likes, een populaire blog en heel veel Nike MetCon 2 Womens persaandacht. Ze hadden elke basis op de markt bedekt en ik dacht nog steeds dat ik tegen hen aan zou kunnen gaan. Onnodig te zeggen dat de winkel commercieel een ramp was.
View user's profile View All Posts By User

Go To Top