WebHosting Forum
Not logged in [Login - Register]
Go To Bottom

Printable Version  
Author: Subject: Det begyndte med
lasky1994
Junior Member
**

Registered: 23-11-2017
Member Is Offline

[*] posted on 7-12-2017 at 08:24
Det begyndte med

Tilbage om sommeren besluttede jeg, at New Balance 999 Femme Run Hackney Half Marathon i London ville v?re min pr?veperiode. Natten f?r "race" gik jeg ud til et m?ltid - en kyllingburger. (Ikke Usain Bolt siger, at han fester p? kyllingnuggets natten f?r et l?b?). Jeg spiste min l?kre burger og s? gik jeg til en Nike Lunartempo 2 Dames fest. Jeg drak nogle ?l. Og noget gin. Og jeg blev sent op. Jeg gik i seng, og tre timer senere ringede min alarm ud, og jeg trak mig til Hackney. Jeg var stadig sikker p? mine evner. Det er sind over sagen, jeg fortsatte med at fort?lle mig selv.

P? en overraskende bagende varm dag i juni stod jeg p? startlinjen af ??Run Hackney halvmarathon. Det var 10 uger efter at jeg var f?rdig med Londons maraton, og jeg havde afsluttet i alt tre l?b i tiden siden (k?rer til bussen, l?ber til butikken, k?rer for sidste ordrer p? puben). Jeg Nike Internationalist Womens stod p? startlinjen om morgenen, og jeg - ?h, jeg fortryder det nu - indeni smirkede jeg lidt p? alle de andre l?bere omkring mig. "Dette vil v?re s? nemt efter marathonet," forsikrede jeg mig selv.

Jeg burde have Nike Cortez Donna vidst bedre. Jeg havde indset under min marathon tr?ning, at k?rer, i hvert fald for mig, bliver ikke lettere. Nogle dage ville en fire miler langs floden f?le sig som den nemmeste sprint, og i andre dage var det en knusende, sv?r spyd. Det var p? mile to af Run Hackney, at tvivl begyndte Adidas Yeezy Boost 350 Herren at krybe ind. Det begyndte med mine tr?neres gnidning, og det sk?d hurtigt op p? mine tunge ben helt til mine sk?re ?jne og groggy hoved. Jeg vil gerne bebrejde varmen, og jeg formoder, at det var delvist, men jeg kender virkelig den Nike Air Max 90 Womens Pink egentlige ?rsag til, at jeg k?mpede: det er ikke altid noget imod noget. K?rsel kr?ver fitness. Og alt mit fitness var g?et.
View user's profile View All Posts By User

Go To Top