WebHosting Forum
Not logged in [Login - Register]
Go To Bottom

Printable Version  
Author: Subject: krijgen en op mijn loopschoenen
lasky1994
Junior Member
**

Registered: 23-11-2017
Member Is Offline

[*] posted on 6-12-2017 at 05:47
krijgen en op mijn loopschoenen

Ik hou van slapen en ik ben dol op rennen, maar in de winter, wanneer het maar vijf minuten per dag licht wordt, zijn de twee conflicten. Ik ga binnenkort trainen voor de marathon van Manchester en behalve Nike Roshe Run Womensde clubtrainingsavonden zijn ochtenden het beste moment om voor mij te rennen. Wat meer is, een ochtendrun verbant mijn vaak lage gemoedstoestanden beter dan al het andere en maakt me klaar voor de dag.

Maar doordat ik uit de slaap werd gerukt door het alarm van mijn iPhone, kreeg ik me niet uit bed en toen ik goed wakker werd, was ik vaak chagrijnig, suf en niet in de stemming om te doen wat mopperige grogginess beter verbant dan om Nike Air Max 95 Femmehet even wat, om mijn te krijgen renners aan en ga de deur uit.

Volgens het tijdschrift Chronobiology International maakt dit onvermogen om 's ochtends aan de slag te gaan, een late chronotype dat lijdt Nike Internationalist Womens onder sociale jetlag. Blijkbaar verhoogt een alarm uit een diepe slaap niet alleen het niveau van cortisol, een hormoon dat vrijkomt als reactie op stress, maar het zet ook je hormonen kapot, wat resulteert in een lage gemoedstoestand en traagheid. Idealiter zou je geleidelijk uit je slaap worden gekalmeerd, van dieper naar ondieper slapen gaan en uiteindelijk verfrist en klaar worden, met je hormonen in balans.

Nike Free Run 2 Dames Dit is met name in de winter wat licht kan doen. Ik had eerder gehoord over lichttherapie voor de behandeling van seizoensgebonden affectieve stoornissen (bekend als Sad), maar dawn-simulatie was nieuw voor mij. Dus Nike Free 3.0 V3 Dames toen ik over Lumie's Bodyclock las, was ik ge?ntrigeerd. Dawn simulatie wekkers komen ten zeerste aanbevolen - door het Britse zwemmen team, British Rowing en British Cycling, niet minder.

Maar zou het me uit bed krijgen en op mijn loopschoenen? Ik pakte het uit, stopte het in, las het instructieboekje door, las het opnieuw en ging slapen. De klok maakt gebruik van een eenvoudige techniek: een half uur voordat je wakker wilt worden, begint de Bodyclock-lamp te gloeien en wordt hij steeds helderder tot je gekozen wektijd, wanneer je lichaam moet worden overstroomd met het kalmerende licht van een perfect gesimuleerde dageraad .Nike Free 3.0 V2 Heren
View user's profile View All Posts By User

Go To Top