WebHosting Forum
Not logged in [Login - Register]
Go To Bottom

Printable Version  
Author: Subject: ontwerpproces vele offers zijn gebracht
Banning
Senior Member

Registered: 19-3-2018
Member Is Offline

[*] posted on 9-11-2018 at 05:58
ontwerpproces vele offers zijn gebracht

Dus waar plaatst dit horloge? Het is geen mislukking, maar zeker niet goed genoeg om aan te bevelen voor een enkel doel. Als u een kleine pols gedragen HRM met een stoffen riem wilt, zou dit uw horloge zijn.

Wat dit horloge een beetje opslaat, is de app. Het was heel eenvoudig en gemakkelijk te gebruiken, en bood een eenvoudig te volgen trainingsschema dat verschillende trainingsintensiteiten aanbeveelt op basis van je huidige conditie en eerdere trainingen.

Ik vind het leuk dat de gegevens zonder al te veel franje worden weergegeven, maar ik vind het niet leuk hoe je alleen de gegevens op je telefoon hebt staan. Bijna elk ander HRM-apparaat Nike Air Max 97 Damen biedt u de mogelijkheid om de gegevens te downloaden. Als u * echt * de gegevens wilt, kunt u door de mappen van uw telefoon bladeren en een sqlite-database met uw gegevens vinden. Alles is aan jou. Nog een ding over de app is dat het je telefoonbatterij enigszins snel leegmaakt, maar jij

Het werken met het horloge is ook eenvoudig omdat het slechts 2 knoppen heeft. Ik dacht dat ik hier gemakkelijk mee gefrustreerd zou raken, maar ze hebben goed werk verricht door de gebruikersinterface in te stellen voor slechts twee navigatieknoppen op het horloge.

Ik zou echter voor een derde knop doden, dus ik kon workouts pauzeren. Of zorg er in ieder geval voor dat het indrukken en vasthouden van beide de oefening pauzeert.

Ik zou dit horloge een extra beoordelingshobbel geven, omdat ze van plan waren om de API vrij te geven voor interactie Nike Air Max 95 Damen met het apparaat, maar dat is niet het geval:

Het lijkt erop dat ze je alleen laten luisteren op de live bluetooth-gegevens, wat leuk is, maar dit is niet wat een API voor een dergelijk apparaat zou moeten zijn.

Scherm en levensduur van de batterij
Het scherm ziet er opzichtig uit met het witte led-display en dat klopt helemaal als je het horloge binnenshuis of 's nachts gebruikt.

Doe dit niet in direct zonlicht, u zult alleen uw ogen belasten en de cijfers nauwelijks onderscheiden. Het scherm is van plastic en heeft geen randbeschermingen om te voorkomen dat je het scherm bekrast.

Hoewel ik dit horloge hetzelfde behandelde als mijn Ironman-horloge, ontwikkelde het 10x de krassen op 1/10 van de tijd

De levensduur van de batterij is in orde voor dit horloge. Ik merkte dat ik 3 uur ononderbroken gebruik kon krijgen, en Nike Air Max 2017 Womens dat liep op tot iets meer dan 6 uur als ik het scherm automatisch uitschakelde. De standby-tijd was slecht, het horloge had na enkele dagen geen batterij meer en werd niet eens gebruikt. Het grootste probleem met de batterij is dat het horloge ALLES HERSTELT als het volledig is uitgeschakeld. Het is elke keer weer een nieuwe ervaring. De tijd wordt gereset tot 20.00 uur en je moet het horloge synchroniseren met een telefoon voordat je het kunt gebruiken.
?
Ik was bijna vergeten om over de oplader te praten! Het is een oplader in clipstijl, iets dat je op sommige Garmin-apparaten ziet. U knipt de oplader gewoon op het horloge en zorgt ervoor dat de elektrische contacten in een rij staan. Je leert vrij snel hoe je alles moet uitlijnen nadat je er een paar keer mee hebt geknoeid tijdens je eerste lading. En dan breekt de oplader.

Tenminste de mijne deed het na een paar weken gebruik. De pin die het midden bij elkaar houdt, glipte een paar millimeter naar buiten. Nu werkt het meest rechtse elektrische contact nauwelijks en moet ik alles zorgvuldig uitlijnen om een ??lading te krijgen. Voordat je het vraagt, ja, heb ik geprobeerd de pin terug in te drukken en ik probeerde alles in te drukken om de gaten opnieuw uit te lijnen. Werkte niet. Ik weet zeker dat ik het zou kunnen repareren als ik er een uur aan besteedde, maar ik heb dit horloge grotendeels opgegeven en het niet erg genoeg om het te repareren.

De PulseOn-hartslagmonitor is conceptueel een geweldig horloge, maar het lijkt erop dat tijdens het ontwerpproces vele offers zijn gebracht die hebben geresulteerd in een goed maar niet geweldig horloge. De app biedt nuttig trainingsadvies en is eenvoudig te gebruiken.

Als het horloge de batterijlevensduur verdubbelde, een normale gespband had en een beetje nauwkeuriger was, zou ik het horloge Nike Air Pegasus 83 Femme aanraden. Maar het heeft die functies niet, dus ik raad dit horloge niet aan en moedig diegenen die ge?nteresseerd zijn in dit technische gebied aan om naar alternatieven te zoeken.
View user's profile View All Posts By User

Go To Top